W związku z rozpoczęciem okresu rozliczeń podatkowych z przyjemnością prezentujemy ubiegłoroczny spot reklamowy przygotowany na potrzeby kampanii 1% Fundacji. Przypomnijmy, że kampania ?Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi? składa się z 3 części, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym. W kampanii wystąpiła Małgorzata Ostrowska-Królikowską, która jest Ambasadorem naszej Fundacji, a prywatnie również mamą wcześniaka. W pierwszej odsłonie kampanii 6-letnia Berenika Brzóska, urodzona w 6. miesiącu ciąży (24. tydzień) z wagą 490 gramów, porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.
Zapraszamy do obejrzenia reklamy i prosimy o jej rozpowszechnienie wśród Państwa znajomych. Każda kwota pomaga nam pomagać innym, a także zbliża nas do realizacji głównego celu strategicznego Fundacji, jakim jest wybudowanie Narodowego Centrum Wcześniaków.