Pierwsza kampania 1% Fundacji. Część I
Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak i wystąpiła w kampanii reklamowej Fundacji prowadzonej pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.
Celem kampanii jest promowanie świadomego wcześniactwa, wzrost świadomości Fundacji Wcześniak oraz pozyskanie wpływów z odpisów z 1%. Kampania prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak na portalu Facebook (www.facebook.pl/wczesniak).
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” składa się z 3 odsłon, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym. W pierwszej odsłonie kampanii występuje 5-letnia Berenika Brzóska, która urodziła się w 6. miesiącu ciąży (24. tydzień) z wagą 490 gramów. W filmie Berenia porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.
Zapraszamy do obejrzenia reklamy i prosimy o jej rozpowszechnienie wśród Państwa znajomych. Za każde wsparcie serdecznie dziękujemy.