Kampania Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi

Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak i wystąpiła w kampanii reklamowej Fundacji prowadzonej pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.

Celem kampanii jest promowanie świadomego wcześniactwa, wzrost świadomości Fundacji Wcześniak oraz pozyskanie wpływów z odpisów z 1%. Kampania prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak na portalu Facebook (www.facebook.pl/wczesniak).

Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” składa się z 3 odsłon, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.

 

Część I

W pierwszej odsłonie kampanii występuje 5-letnia Berenika Brzóska, która urodziła się w 6. miesiącu ciąży (24. tydzień) z wagą 490 gramów. W filmie Berenia porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.

 

Część II

W drugiej części kampanii występuje 8-letni Jędrzej Krzykawski, urodzony w 7. miesiącu ciąży (30. tydzień) z wagą 1000 gramów. W filmie Jędruś porównuje swoją wagę do wagi kilograma cukru.

 

Część III

W trzeciej części kampanii wystąpiły bliźnięta: Karolina i Aleksander Tondel-Karpińscy, urodzeni w 24. tyg. ciąży.

 

Making off, czyli jak powstawały nasze spoty reklamowe

Z przyjemnością prezentujemy materiał filmowy pokazujący, jak powstawały filmy do naszej pierwszej kampanii społecznej. Życząc Państwu miłego oglądania, jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym osobom – p. Małgosi, dzieciom, ich rodzicom oraz całej ekipie filmowej.

 

List od Prezesa Fundacji Wcześniak

Z przyjemnością prezentujmy pierwszą w historii Fundacji Wcześniak Rodzice-Rodzicom kampanię społeczną realizowaną pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”. Powstała ona w celu promowania świadomego rodzicielstwa dzieci urodzonych przed 36. tygodniem ciąży.

W imieniu Zarządu Fundacji Wcześniak Rodzice-Rodzicom pragnę podziękować wszystkim, którzy umożliwili Fundacji zrealizowanie kampanii oraz przyczynili się do jej powstania. Słowa podziękowania kieruję w pierwszej kolejności do Pani dr Jolanty Baszczeskiej ze Szpitala św. Zofii w Warszawie za inspirację oraz pierwszy krok, który przed dwoma laty dodał nam odwagi do podjęcia działań na rzecz przygotowania kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.

Dziękuję także:

  • Pani Małgorzacie Ostrowskiej-Królikowskiej za podjęcie się trudnej roli Ambasadora Fundacji oraz wystąpienie w kampanii reklamowej,
  • Panom Robertowi Wellsowi oraz Jakobowi Samuelowi za zgodę na wykorzystanie utworu „Sign me another song” jako linii melodycznej kampanii,
  • Panu Prezesowi Andrzejowi Marciniakowi ze Spółki Terra S.A. za wsparcie finansowe, bez którego nie byłoby możliwe przygotowanie filmów reklamowych,
  • Panu Prezesowi Maciejowi Hazubskiemu ze Spółki IQ Partners S.A. oraz Panu Prezesowi Marcinowi Borucie ze Spółki Screen Network S.A. za umożliwienie emisji reklamy Fundacji w sieci Screen Network,
  • Pani Alicji Zapert, Sales Manager, oraz Zarządowi Spółki New Age Media Sp. z o.o. za umożliwienie emisji reklamy Fundacji w sieci kin Cinema City,
  • Pani Redaktor Agnieszce Spólnej z miesięcznika „Twoje 9 miesięcy” za umożliwienie zamieszczenia reklamy Fundacji,
  • Pani Agnieszce Michalskiej, Menadżerowi Sprzedaży, Magdalenie Rypinie, Specjaliście ds. kampanii wew. i wsparcia sprzedaży oraz Zarządowi Spółki Internet Media Services S.A. za bezkosztowe umożliwienie emisji reklamy w sieci IMS,
  • Pani Izabeli Stankiewicz, Centre Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Reduta,
  • Pani Annie Resiak, Acting Deputy Centre Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Targówek,
  • Pani Tamarze Styś, Marketing Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Galeria Mokotów,
  • Panu Krzysztofowi Sajnogowi, Marketing Director, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Blue City.

Od samego początku powstania Fundacja rozwijała się dzięki darowiznom swoich założycieli oraz wsparciu wielu ludzi dobrej woli. Dalszy rozwój Fundacji Wcześniak związany jest z powstaniem Narodowego Centrum Wcześniaków, którego powołanie do życia jest strategicznym celem Fundacji na lata 2011-2014. Jego rozwój będzie możliwy wyłącznie dzięki pozyskaniu środków finansowych z 1%. Wierzymy, że kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” umożliwi Fundacji Wcześniak pozyskanie częściowego finansowania prac związanych z Narodowym Centrum Wcześniaków.

dr Tomasz Makaruk
Prezes Zarządu

Scroll to Top
1,5% podatku