Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak i wystąpiła w kampanii reklamowej Fundacji prowadzonej pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.
Celem kampanii jest promowanie świadomego wcześniactwa, wzrost świadomości Fundacji Wcześniak oraz pozyskanie wpływów z odpisów z 1%. Kampania prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak na portalu Facebook (www.facebook.pl/wczesniak).
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” składa się z 3 odsłon, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.
Część I
W pierwszej odsłonie kampanii występuje 5-letnia Berenika Brzóska, która urodziła się w 6. miesiącu ciąży (24. tydzień) z wagą 490 gramów. W filmie Berenia porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.
Część II
W drugiej części kampanii występuje 8-letni Jędrzej Krzykawski, urodzony w 7. miesiącu ciąży (30. tydzień) z wagą 1000 gramów. W filmie Jędruś porównuje swoją wagę do wagi kilograma cukru.
Część III
W trzeciej części kampanii wystąpiły bliźnięta: Karolina i Aleksander Tondel-Karpińscy, urodzeni w 24. tyg. ciąży.
Making off, czyli jak powstawały nasze spoty reklamowe
Z przyjemnością prezentujemy materiał filmowy pokazujący, jak powstawały filmy do naszej pierwszej kampanii społecznej. Życząc Państwu miłego oglądania, jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym osobom – p. Małgosi, dzieciom, ich rodzicom oraz całej ekipie filmowej.
List od Prezesa Fundacji Wcześniak
Z przyjemnością prezentujmy pierwszą w historii Fundacji Wcześniak Rodzice-Rodzicom kampanię społeczną realizowaną pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”. Powstała ona w celu promowania świadomego rodzicielstwa dzieci urodzonych przed 36. tygodniem ciąży.
W imieniu Zarządu Fundacji Wcześniak Rodzice-Rodzicom pragnę podziękować wszystkim, którzy umożliwili Fundacji zrealizowanie kampanii oraz przyczynili się do jej powstania. Słowa podziękowania kieruję w pierwszej kolejności do Pani dr Jolanty Baszczeskiej ze Szpitala św. Zofii w Warszawie za inspirację oraz pierwszy krok, który przed dwoma laty dodał nam odwagi do podjęcia działań na rzecz przygotowania kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.
Dziękuję także:
Pani Małgorzacie Ostrowskiej-Królikowskiej za podjęcie się trudnej roli Ambasadora Fundacji oraz wystąpienie w kampanii reklamowej,
Panom Robertowi Wellsowi oraz Jakobowi Samuelowi za zgodę na wykorzystanie utworu „Sign me another song” jako linii melodycznej kampanii,
Panu Prezesowi Andrzejowi Marciniakowi ze Spółki Terra S.A. za wsparcie finansowe, bez którego nie byłoby możliwe przygotowanie filmów reklamowych,
Panu Prezesowi Maciejowi Hazubskiemu ze Spółki IQ Partners S.A. oraz Panu Prezesowi Marcinowi Borucie ze Spółki Screen Network S.A. za umożliwienie emisji reklamy Fundacji w sieci Screen Network,
Pani Alicji Zapert, Sales Manager, oraz Zarządowi Spółki New Age Media Sp. z o.o. za umożliwienie emisji reklamy Fundacji w sieci kin Cinema City,
Pani Redaktor Agnieszce Spólnej z miesięcznika „Twoje 9 miesięcy” za umożliwienie zamieszczenia reklamy Fundacji,
Pani Agnieszce Michalskiej, Menadżerowi Sprzedaży, Magdalenie Rypinie, Specjaliście ds. kampanii wew. i wsparcia sprzedaży oraz Zarządowi Spółki Internet Media Services S.A. za bezkosztowe umożliwienie emisji reklamy w sieci IMS,
Pani Izabeli Stankiewicz, Centre Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Reduta,
Pani Annie Resiak, Acting Deputy Centre Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Targówek,
Pani Tamarze Styś, Marketing Manager, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Galeria Mokotów,
Panu Krzysztofowi Sajnogowi, Marketing Director, za umożliwienie emisji reklamy w Centrum Handlowym Blue City.
Od samego początku powstania Fundacja rozwijała się dzięki darowiznom swoich założycieli oraz wsparciu wielu ludzi dobrej woli. Dalszy rozwój Fundacji Wcześniak związany jest z powstaniem Narodowego Centrum Wcześniaków, którego powołanie do życia jest strategicznym celem Fundacji na lata 2011-2014. Jego rozwój będzie możliwy wyłącznie dzięki pozyskaniu środków finansowych z 1%. Wierzymy, że kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” umożliwi Fundacji Wcześniak pozyskanie częściowego finansowania prac związanych z Narodowym Centrum Wcześniaków.
dr Tomasz Makaruk
Prezes Zarządu
Prosimy o wpisanie wyszukiwanych elementów
Scroll to Top
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.OK