Spadiora, marka stworzona przez Martę Lech-Maciejewską i Jana Lecha, przeprowadziła akcję wspierającą wcześniaki i ich rodziców. Finał tej akcji miał miejsce 25 sierpnia podczas corocznego spotkania z obserwatorami marki i bloga SuperStyler.
„Najmniejszy z dziesięciu”
W listopadzie 2021 roku, z okazji Światowego Dnia Wcześniaka, w sklepie Spadiora udostępniona została do sprzedaży wyjątkową apaszka „Najmniejszy z dziesięciu”. Całkowity dochód ze sprzedaży ma wesprzeć wcześniaki.
Współtwórcą apaszki był Zyzio – syn Marty i Jana, który urodził się w 32. tygodniu ciąży.
Spadiora wspiera wcześniaki
25 sierpnia miał finał akcji. Mieliśmy przyjemność odebrać z rąk Zyzia oraz jego rodziców symboliczny czek na 21 599,68 zł. Darowizna przekazana Fundacji będzie wspierała nasze działania statutowe, czyli wydawania „Niezbędnika rodzica wcześniaka” przekazywanego bezpłatnie rodzicom na oddziałach neonatologicznych.