Fundacja wcześniak
Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak i wystąpiła w kampanii reklamowej Fundacji prowadzonej pod hasłem „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”. Celem kampanii jest promowanie świadomego wcześniactwa, wzrost świadomości Fundacji Wcześniak oraz pozyskanie wpływów z odpisów z 1%. Kampania prowadzona jest w prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak na portalu Facebook (www.facebook.pl/wczesniak) oraz na kanale YouTube.

Making off, czyli jak powstawały nasze spoty reklamowe

Z przyjemnością prezentujemy materiał filmowy pokazujący, jak powstawały filmy do naszej pierwszej kampanii społecznej. Życząc Państwu miłego oglądania, jeszcze raz ...
Czytaj Dalej

Bannery internetowe

Kampania "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi". Część 1 rozmiar 750 x 200 rozmiar 750 x 100 Czytaj Dalej

Premature Baby Foundation Campaign

Premature Baby Foundation campaign – part 1 Premature Baby Foundation campaign – part 2 Premature Baby ...
Czytaj Dalej

Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi

Pierwsza kampania 1% Fundacji. Część II Z przyjemnością prezentujemy drugą część kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”, w której wystąpiła Ambasadorka ...
Czytaj Dalej

List od Prezesa Fundacji Wcześniak

Z przyjemnością prezentujmy pierwszą w historii Fundacji Wcześniak Rodzice-Rodzicom kampanię społeczną realizowaną pod hasłem "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi". Powstała ona ...
Czytaj Dalej